Kiškis pametė sagą
 
Prieš pat Šv.Velykas grupės „Medutis“ mažuosius aplankė ilgaausis Kiškis, kuris, sprukdamas iš svetimo daržo, įpuolė į tinklą ant agrastų krūmo ir jo didžiosios švarkelio sagos įstrigo tarp tinklo akių… Ir vėl pyks mama, ir vėl ilgaausiui teks gerti ramunėlių arbatą: „-Vieną valgomąjį šaukštą prieš miegą“, – sakys mama. O Kiškio sesutės vakarienei mėgausis duona su pienu ir gervuogėmis…(mokytoja rėmėsi B. Potter „Pasaka apie triušelį Petriuką“).
Ką daryti? Juk reikia padėti Kiškučiui surasti sagą! Grupės “Medutis” mažieji ieškojo sagos ir rado! Atsidėkodamas Kiškis vaikučius supažindino su savo draugu – Saulės Zuikučiu, kuris, pasirodo, tikras nuotykių ieškotojas! Šokinėdamas nuo vieno mažo delniuko ant kito, stryktelėjo piršteliu ir bakstelėjo į nosytę. Išdykėlis Saulės Zuikutis – primerkę akytes šypsojosi vaikučiai.
Štai tokia projektinės veiklos „Trumpos istorijos ir nuotykiai (patiriame nuotykį žaisdami naratyvinį žaidimą)“ pradžia grupėje „Medutis“. Šios, pirmosios veiklos tikslas – ugdyti jautrumą ir norą padėti šalia esančiam. Naratyvinis žaidimas – vaizduote paremtas kolektyvinis vaidmenų žaidimas, kurio metu vaikai kartu su pedagogu kuria bendrą siužetą. Žaidimo metu vaikai mokosi padėti vienas kitam, įveikti kliūtis, spręsti konfliktus. Juk vaikystėje vaiko mokymas(is) ir pažintis su supančia aplinka vyksta žaidžiant. Puiku, kai žaidimo metu vaikui kyla noras ko nors išmokti. Žaisdami vaikai stiprina tarpusavio ryšius, pasitikėjimą savimi, pradeda pamažu suvokti būtinuosius bendravimo, bendradarbiavimo ir elgesio gebėjimus. Būtent žaidimo metu kuriamos situacijos parengia vaiką realioms gyvenimo patirtims.
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Sandra Gudaitienė